|
|
| Av | Innlegg |
|---|
Edward
Posts: 1208 Join date: 29.09.2009 Age: 15 Location: Pudding-gudens kirke~
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 4:15 pm | |
| Serene:
- Uhm, Serene funker fint, bruker aldri etternavn uansett. Og du vil kanskje være litt mer vennlig innstilt, da får du lettere kontakter, slik som jeg har. Så blir du godt likt og mer kjent blant folk her. Men ja, okei, hyggelig. *Tar hånden hans og rister den lett.* - Så, hva het du nå igjen? *Smiler svakt til han, tho hun fortsatt er bittelitt skeptisk til han xD*
Peony:
*Kysser han lett tilbake før hun trekker seg litt tilbake og smiler sitt supersjarmerende smil, knis.* - Ja, det gjør vi, darling. *Snur seg mot Maxine igjen, eheh.* - Vi skal besøke en venn av meg! *Ser opp på Lithiestelle og William.* - Okei, uhm, skal vi gå, da? |
|
 | |
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 4:20 pm | |
| Mushy: *Rynke foraktelig på nesen og pannen og ja.* Spørre henne? Jeg vil helst leve litt lenger.
Lunatica: *Se på han* *Stillhet* *Smile svakt* Så du så på han som en.. uhn, trussel?
Deadly: *Bite seg i underleppa og trekke seg litt tilbake* *Se på Lithiestelle* Hvor er vi?
Lithiestelle: *Smile* Irewyn.
Deadly: *Stillhet* Åh, såpass. *Forsvinne, trololo. Irewyn suger, liksom.* *Dukke opp utenfor slottets inngangsdør.* */en av dem.*
Lithiestelle: *Se etter han* *Se på Peony* Mhm. *Smile* *Åpne døren og gå inn 8)*
|
|
 | |
Julie
Posts: 7230 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Barske Tromsøland~
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 4:25 pm | |
| Will:
*Sukke.* *Følge etter lzm. 8)* *Gå opp trappene og det.*
Benjamin:
*Trekke på skuldrene.* -Joda, men jeg er ikke særlig interessert i å bli kjent med alle dere heller. *Slippe hånden hennes. 8)* -Jeg heter Benjamin. *Se på henne og smile. Meget... sjarmerende. ;;D;DD*
Rion:
*Sukke.* -Mhm. *Spiseee~* |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 4:44 pm | |
| Desmond:
..javel. Men da.. da lar vi det spørsmålet forbli ubesvart.
Maxine:
Næmmen, oj! Så gøy da. *Klenger seg på Peony~* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 4:47 pm | |
| Serene:
- ... "Alle dere"? *Rynker skeptisk på panna og blir med ett enda mer skeptisk ovenfor han, eheh xD*
Peony:
*Følger etter, da 8D* |
|
 | |
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 4:53 pm | |
| Lithiestelle: *Prøve å huske hvilket rom det var, trololo.* *Stoppe opp utenfor døren* *Banke på* Kiro? *Se på Peony* *Smile*
Lunatica: *Legge seg på ryggen* Men han var ikke en trussel på noen måte, synes jeg. Jeg tviler på at han har noen onde hensikter.
Mushy: *Studere han med blikket nok en gang. 8)* Men jeg får komme meg videre. Det var....... hyggelig. *Trolololo.* *Trekke seg litt tilbake og forsvinne. ;D* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 4:56 pm | |
| Benjamin:
*Se på henne.* *Heve et øyenbryn.* -Ja? Alle dere som jobber her. *Sukke.*
Kiro:
*Stillhet.* *Gispe lolol.* *Løpe bort til døren.* *Rive den opp.* -Skal dere hente meg nå? *Se på dem.* *Få øye på Peony.* *Stillhet. Liek......... Epic stillhet.* -PEONY! *Kaste seg om halsen på henne. 8)*
Rion:
*Tenke etter.* -Hva med deg da? Liker du han? *Se på henne.* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 5:04 pm | |
| Serene:
*Flirer og setter armene i siden.* - Kollegaene dine, altså? Dude, så kjedelig. Jeg tror du kunne ha godt av selskap, jeg! Skal jeg hjelpe deg å bli litt mer kjent rundt her, eller? *Smiler innbydende og kan totally være en mentor når det kommer til popularitet 8D*
Peony:
*Blir litt surprised av at han suddenly kaster seg over henne, men gjengjelder klemmen helhjertet, huhu.* - Hei, Kiro! *Smiler stort og har kinda lagt bak seg det som skjedde tidligere.* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 5:05 pm | |
| Lunatica: *Se på han* *Sukke lavt* Han er grei. Men jeg liker han ikke på en -sånn- måte. *Strekke seg*
Deadly: *Stirre på døren. 8)* *Skal til å banke på før han hører noe fra hagene/lengre borte, the hills, whatever you prefer. ;D* *Rynke svakt på pannen* *Gå rundt slottet og titte rundt et hjørne* *Få øye på Shaedow og Bloodreigne. ;D* |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 5:07 pm | |
| Desmond:
*Vinker svakt, som ett "hadet", før han snur seg og ser seg rundt. Får en tenkende mine.*
Maxine:
*Står der og... er vikar for Deadly! 8)* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Ons Jul 28, 2010 5:28 pm | |
| Benjamin:
*Se på henne.* *Stillhet.* -Ehh... jeg vet ikke helt om det er så lurt... *Rynke bekymret på pannen lolol.*
Kiro:
*Smile stort og moseklemme henne. Og male. 8)* -Jeg har savnet deg så mye. *Klemme.* *Få øye på Maxine. 8)*
Roombuddies lzm:
*Se på dem.* .... <_< >_> *Flire.*
Rion:
*Rynke pannen.* -Er du sikker? *Se på henne.* |
|
 | |
|