|
|
| Av | Innlegg |
|---|
Edward
Posts: 1208 Join date: 29.09.2009 Age: 15 Location: Pudding-gudens kirke~
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 12:53 am | |
| Serene:
*Kniser litt av Desmond, og følger med på dem begge.* - Oh, jeg er Serene, forresten. Sånn, om du lurte, altså.
Peony:
*Smiler stort til Dead, knis. <3* *Setter seg ned og, uhm, ja, sitter der 8D*
Evegin:
*Holder kjeft og lar Haran ta seg av snakkinga xD*
Alice:
- Oh, jeg skjønner. Hm. Men det går fint. Vi finner sikkert en måte å komme oss vekk herfra, hm? *Smiler like svakt som alltid fordi Alice vet knapt nok hva det betyr å smile (: Eeeemoooo.* |
|
 | |
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:00 am | |
| Graverobber: *Trekke på skuldrene* Navnet til en... Graverobber? *Smile* *Se på Serene*
Deadly: *Se på henne* *smile svakt* *Stryke henne over hodet og sette seg 8)* *Se på Sy'Direm og begynne å snakke... business.*
Sy'Direm: *Srs business.* *Stillhet* .... Vil kanskje Miss Peony ha noe? *Se på henne* *Sette fra seg kruset*
Mushy: *Se på henne* *Smile svakt* Det gjør vi helt sikkert* *Legge en arm rundt henne og stryke henne langs skulderen, huhei.* Men du ville... hatt det helt greit med å leve på Belora? *Se på henne*
Mra: *Le mørkt* Greit. *Slå han ned på bakken og tråkke han meget hardt i nakken med hælen. (:* Om du gjør noe mer ugang nå får du ha det så fint i isolasjoncellen din, avskum. *Tråkke meget, meget hardt.*
Lithiestelle: *Klukke* Selvfølgelig skal jeg det. Hva vil du ha? *Smile*
An'Theilo: *Stillhet* Hva slags tjeneste er det snakk om? *Smalne øynene* *Sette seg ned igjen* *Legge bena i kryss*
Haran: *Svelge* Vi... har prøvd å komme oss tilbake i flere måneder, men vi har ikke funnet noen som helst. *Se på henne* Kun en magiker som sendte oss hit for hjelp.
Demeter: *Se på dem* *Smalne øynene og se meget utilfreds ut. (:* |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:06 am | |
| Desmond:
*Legger armene i kors over magen, kinda. Ser slightly confused ut.* Hei. |
|
 | |
Julie
Posts: 7230 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Barske Tromsøland~
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:16 am | |
| Mevt:
*Skrike.* -NEEEIJEGVILIKKEJEGVILIKKE. *Snerre.* -DØØØ FAENS KJJJj- *Gi opp på ordet kjerring høhø.* *Ta tak i beinet hennes og rive henne vekk.* *Dra seg unna. 8)*
Will:
*Flire.* -Det må jo være en overraskelse. *Smile.*
Jareth:
*... ((((:*
Vlad:
*Se på han.* *Sukke.* *Ta hånden hans.* -Vaan? *Gå ut og lete etter han. 8)* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:16 am | |
| Serene:
- Ja, hei! Hva gjør du egentlig her? Er du ansatt i herskapshuset også, eller? *Gliser oppspilt og er veldig... nysgjerrig på han 8D*
Alice:
- Ja, jeg tror ikke det hadde vært problematisk.
Peony:
*Ser litt småforvirra opp på Sy'Direm* - Oh, uhm, tusen takk, Sir, men jeg, uhm, jeg har det fint, jeg trenger ikke noe. *Smiler søtt og bedårende, teheh~* |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:18 am | |
| Desmond:
Ansatt i... hva? *Vet jo søren ikke hvor han er hen engang, ehehe.* |
|
 | |
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:25 am | |
| Graverobber: *Stillhet* *Peke mot herskapshuset. (:*
Richard: *Titte inn* Madam- *Stillhet* ... åh.
Mra: Det var sørgelig, Mevt. *Tråkke han på ryggen. (:* *Ta tak i skuldrene hans og dra han opp* *Teleportere dem ned i kjelleren* *Slenge han inn i en celle, huhei.* *Sukke lavt* Jeg trodde da du hadde lært nå. *Lukke og låse. (:*
Mushy: *Se på henne* *Smile svakt* Åh, da så. *Tukle med håret hennes* *Tenke*
Lithiestelle: *Le lavt* Ååh, hjelp meg litt på vei, daa? *Lene seg intill han* Jeg aner jo helt ærlig ikke hva du trenger og interesserer deg for.
Sy'Direm: *Se på henne* *Nikke sakte* *Snakke videre, huhei.*
Deadly: *Snakkelakkef-....ja.*
An'Theilo: *Nikke sakte* Jeg ser... *Se utover gruppen* *Tenke* Dere er mange. *Reise seg opp og gå ned trappen fra plattformen tronen står på. (:*
Haran: *Rynke svakt på pannen* Er det... en hindring, Deres Majestet? *Se på henne*
An'Theilo: *Tenke* Nei. *Se på dem* *Smile svakt* *Gå gjennom en stor dør som blir åpnet av vakter, huhei.* Følg meg.
|
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:27 am | |
| Desmond:
*Rynker bare brynene og myser opp mot herskapshuset.* Øhh, hvor er jeg? |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:31 am | |
| Serene:
- Du er ved Madame Mras herskapshus, vel! Vet du ikke hvor det er? *Rynker på panna og flirer litt av ham 8D*
Peony:
*Sitte og høre på preikinga 8)* |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:46 am | |
| Desmond:
Madame Mraammrrmamae... eh. Hvem? *Kikker dumt opp på herskapshuset.* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:49 am | |
| Serene:
- En meget pen og mektig dame, vel. Hun eier hele herskapshuset og alt. Vi er tjenere der. *Setter hendene i siden og gliser svært.* - Du har ikke tilfeldigvis lyst til å begynne å jobbe her, da? |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:52 am | |
| Desmond:
Jobbe? Jeg? *Ser dumt på Serene, og syns det er quite obvious at en fyr som ham ikke jobber noe særlig. Bortskjemt rikmanns-gutt, yeah.* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:54 am | |
| Serene:
- Ja? Jeg er sikker på at Madame Mra hadde likt deg. *Flirer og fortsetter å granske han* - ... What's up med såret i panna di, forresten? |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:57 am | |
| Desmond:
*Tar seg til pannen og gir fra seg et lite smerteklynk. Et veldig lavt et. Fjerner hånden og retter blikket mot henne.* ....øhh. |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 2:03 am | |
| Serene:
*Kniser lavt* - Du er egentlig skikkelig fjern. Men det går bra. *Blir stående og granske han lenge, igjen 8D*
Helia:
*Går forbi sånn tilfeldigvis og får ofc øye på Desmond. Slipper et lite gisp og stirrer på ham med beundring i øynene, knis.* H: S-så pen.... *Stopper opp ved siden av Serene og ser totally hengivent på ham, før hun suddenly klemmer han xD* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 2:10 am | |
| Mevt:
*Tryne lolol.* *Fly på døren igjen.* S; MAMMAAA! *Kjøre hodet inn i den. Og klore ohoi.* -SLIPP Mm-MEG UT, MAMMA. *Begynne å grine. Meget, meget mye.* R; MMADAAME? *Bite seg hardt i leppa.* *Skli ned på gulvet.* *Krølle seg sammen og hulke/hyperventilere.*
Will:
*Tenke etter.* -Klær. Bøker... pyntegreier? *Smile.* -Hva som helst egentlig. *Ikke glem BIRTHDAYFUCK- nei vent det lyster han ikke særlig etter.*
Jareth:
... >^> *Følge etter, tjohei.*
Rion:
*Gå ut av dusjen pl0x.* *Sukke tungt.* *Dra til seg et håndkle og... tørke. Ja faktisk.* *Gå tilbake til soverommet.* -Duu, Luna? *Se på henne. Fordi hun er der, har jeg bestemt. Og venter på sin KJÆRE RION. ):<* *Sette seg på senga.* |
|
 | |
Desmond

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 2:20 am | |
| Desmond:
*Blir klemt all of a sudden og sperrer opp øynene. Stirrer blankt foran seg før han kikker ned. Skal til å si noe men alt som kommer ut er en forkvalt lyd som kommer fra langt nede i halsen.* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 11:54 am | |
| Lithiestelle: *MEN DET FÅR HAN!111!! (: Lithiestelle vil ha birthdayfuck, ahahaha.* *Tenke* *Klukke* Alright, luv. *Kysse han på kinnet*
Mra: *Gå tilbake til teselskapet* *Se på Richard* Nå, Richard, hva var det?
Richard: *Stillhet* Du har fått besøk, Madame. En ung gutt.
Mra: *Heve svakt et øyebryn* Kjenner jeg han?
Richard: *Stillhet* Jeg har aldri sett han før. Jeg tror ikke det.
Mra: *Nikke sakte* Og da antar jeg at han er utenfor.* *Gå ut, forbi Richard og mot utgangsdøren. 8)*
Smearen: *Ligge henslegt på taket og se på. (:* *........................ Serene og Helia, da. He-he-he.*
Graverobber: *Se på Helia* ..... huh. *Se mot herskapshuset forbi HEI MRA.*
Lunatica: *Rette blikket mot han* Mhm? *Smile svakt*
Haran: *Følge etter, huhei. (:*
An'Theilo: *Gå inn på et nytt rom med masse bøker og ting og tang og noen magikere, hurra.* *Begynne å snakke med dem på et snodig språk. (:*
Haran: ... *Stoppe opp og se på. El o el.*
|
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 12:56 pm | |
| Mevt:
*Ligge der og ha rykninger. 8)))*
Rion:
*Tenke etter.* -Har du noen gang tenkt på å barbere deg? *Se på henne.* *Tørke håret. 8)*
Jareth:
*Stillhet.* ... <_< *Gjemme seg slightly bak storebror. 8)*
Van:
*Snike seg inn på foreldrenes rom ehehehe.* *Se rundt seg.* *Se på Aerona.* ... MAMMAA! <3 *Hoppe opp i senga.*
Will:
*Great. >8)* *Smile stort.* *Lene hodet mot skuldren hennes.*
Lawrence:
*HEI NÅ VIL JEG MØTE DEN NYE DUDEN K.* *Studere malerier. 8)* *Titte ut vinduet og få øye på... alle folka og det.* *Stillhet.* *Gå ut. 8)* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 56 Tir Jul 06, 2010 1:11 pm | |
| Mra: *Stå i utgangsdøra, stirre mot Desmond og studere han med blikket. (:*
Haran: *Se på Jareth* *Sukke lavt* *Se mot An'Theilo*
An'Theilo: *Snakke. (:* *Se mot Haran og gruppen* *Vinke dem til seg. 8)*
Aerona: *Rynke svakt på pannen* *Åpne øynene og se på Van* *Stillhet* Van, gå til pappa, du.
Lithiestelle: *Se på han* *Smile* *Legge armene rundt han og kysse han på hodet* Finingen min.
Lunatica: *Se på han* *Stillhet* ...... barbere meg...? *Ta seg til hodet, trololo.*
|
|
 | |
|