|
|
| Av | Innlegg |
|---|
Julie
Posts: 7230 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Barske Tromsøland~
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 8:41 pm | |
| Kiro:
*Tenke etter.* -Jooo.. *Smile svakt.*
Anthon:
*Smile.* -Der jeg bor. Hjemme.
Lawrence:
*Se på dem.* *Smile svakt.* *Strekke på seg.* *Reise seg.* *Se på Mra.* -Vi snakkes vel i morgen, antar jeg. *Smile.*
Josephine:
*Sette fra seg tekoppen.* *Reise seg.* -Bryllupet er jo i morgen. *Se på han.*
Damian:
*Se på dem.* *Sukke.* -Jeg drar og hjem. Snakkes. *Poffe seg hjem. 8D*
Will:
*... SHAEDOWSAVN. >:* *Se på dem.* *Sukke.* *Se ned.* *Poffe seg hjem og.*
Rion:
*Smile.* *Ta hånden hennes.* *Gå bortover gangen.* |
|
 | |
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 8:52 pm | |
| Shaedow: *Se på han* *Smile svakt* *Si noe til noen... folk.* *snu seg* *Sette seg ned i sofaen*
Mra: *Se på Lawrence* *Smile mørkt* *Nikke sakte* *Se på Josephine* Frydefullt. *Drikke te* Farvel.
Doll: *Skakke svakt på hodet* *Smile sinnsykt* Ok. *Ta hånden hans*
Lunatica: *Klemme hånden hans* *Trippe etter ftw <3* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 9:19 pm | |
| Mevt:
*Smile.* *Sette seg på fanget hennes.*
Kiro:
*Smile svakt.* *Sette seg ved siden av dem.*
Lawrence:
*Smile svakt. OG lul mørkt.* -Farvel. *Ta hånden til Anthon.* *Poffe seg selv, han, Josephine og Doll hjem! 8D* *Sukke.* *Sette fra seg flosshatten på en hylle.* *Sette fra seg stokken pl0x.* *... OG henge fra seg jakken.* *Se på Anthon.* *Rufse til håret hans.* -Jeg kommer og sier ifra når du må legge deg. *Smile.* *Snu seg (SÅ DET LANGE RAVNSVARTE HÅRET FLAGRER I VINDEN, ok kanskje ikke.) og gå inn i en liek passe stor stue. <3*
Josephine:
*Henge fra seg kåpen.* *Se på Anthon.* *Se på Doll.* -Skal hun sove over?
Anthon:
*Tenke etter.* -Jeg vet ikkee.. *Se på Doll.* -Vil du?
Rion:
*<3<3<3* *Gå til teselskapet.* ... Så få folk. T_T |
|
 | |
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 9:24 pm | |
| Shaedow: *Se på Mevt* *Smile svakt* *Stryke han over hodet* *...og Kiro. <3*
Doll: *Se etter Lawrence* *Stillhet* *Se på Anthon* ....Ok. *Smile sinnsykt og sukkersøtt. Lul.* *...snart tror hun vel at hun skal flytte inn.*
Richard: *Lene seg tilbake* M; They sure know how to spoil a party. *Lul stakkars te-mannen mister sine te-venner.*
Mra: *Se på Rion* De måtte dra. *Drikke te*
Lunatica: ...>: *Se rundt seg* *Tenke* ...Doll er ikke i huset. |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 9:29 pm | |
| Mevt&Kiro:
... *Maletiem. <333*
Josephine:
*Smile.* -Fint. Jeg lager middag. *Gå inn på.. et kjøkken lzm.*
Anthon:
*Smile stort.* *Ta hånden til Doll.* *Trippe opp trappa. 8D*
Rion:
*Stillhet.* *Se på Lunatica.* -Hvordan vet du det? *Sette seg ned.*
Don:
*Hjemme. <3* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 9:54 pm | |
| Shaedow: *Se på dem* *Le lavt* *Klemme <3*
Doll: *Trippe etter! 8D* *Se seg rundt* *Skakke på hodet* Det er ingen spøkelser.
Lunatica: *Sette seg ned* Dementia deler så mangt. *Klemme armen til Rion* *Tenke* *Se på Mra* Hvor er hun?
Mra: *Drikke te* Hun ble med Mondaroene. *Reise seg opp* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 10:06 pm | |
| Anthon:
*Heve et øyenbryn.* -Burde det være det? *Se på henne.* *Åpne en dør og gå inn på et rom. 8D* *.. Aka soverommet. Som han deler med de andre brødrene sine. Stoooort soverom, k.*
Rion:
*Stillhet.* -Mondaroene? Ewww.. *Rynke på nesa.* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 10:12 pm | |
| Doll: *............Herregud hvordan skal de liksom elske litt med kjærestene sine her inne. <'3* Jaaa, det er det i Mra's hus. *Se rundt seg* ....stooort. *Klemme hånden hans*
Lunatica: *Klemme armen til Rion* *Se på Mra* *Stillhet* ...åh. Forstår. *Lene hodet mot skulderen hans* *Se på han* *Flire sinnsykt*
Mra: *Se på dem* *Smile svakt* Jeg vil anta at hun skal overnatte der, og.
Lunatica: *Stiiiilllheeettttt* ........................>: *Herregud bare tenk på de syke tankene Luna tenker nå. <''''3* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 10:21 pm | |
| Anthon:
*De gjør det på andre steder! <3* *Se på henne.* *Stillhet.* -Virkelig? *Gå og sette seg på sin seng. 8D*
Rion:
........... ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ. *Snøfte.* -Mondaroer er teite. |
|
 | |
Edward
Posts: 1208 Join date: 29.09.2009 Age: 15 Location: Pudding-gudens kirke~
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 10:31 pm | |
| Helia:
*Just det. Kjempesnill. Cheers. <_<* *Sitte i gangen og være forvirra eller noe sånt.* *Se på Deadly når han... kommer tilbake fra... peisritualet lulz.* *...Oooog fangirle litt innvendig, sånn egentlig. Bare uten å vise det så mye, kinda xD* *Fordi HELLOES HE CAN HAS HEALING SKILLS. <3 Og... nei, jeg vet ikke. Hun er naiv og lettlurt 'n' all that jazz.*
Peony:
*MEN DET ER IKKE JEG OG JUST DERFOR VANDALISERER JEG- Ok nei. Hun går vel rundt og er like misfornøyd som alltid T_T* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 10:49 pm | |
| Deadly: *Dra håret tilbake* *Sukke* *Se på Helia* *Stillhet* Åh, du må bare beklage. Både min... bror og at du ikke eier retten til å si noe imot det vi gjør. Men jeg tror du heller vil ha det fjernet enn å bære en demonisk.. ting. *Rynke på pannen* ..Mra. *Snu seg og gå mot teselskapet*
Doll: *...selvfølgelig. <3* *Se seg rundt* Jjjooo. Nei. Jeg vet ikke. Kanskje. *Se på han* Dere er så mange. *Sette seg på gulvet. <3* ... har dere husdyr? *Skakke på hodet* *Smile sinnsykt og sukkersøtt og lul.*
Mra: *Se på Rion* *Himle med øynene* *Se på Lunatica* ....Er det noe galt? *Heve et øyebryn*
Lunatica: *Klemme armen til Rion* Jeg liker ikke at hun... *Bite seg i underleppa* *Se ned* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 11:09 pm | |
| Anthon:
*Tenke etter.* ... Jaa. *Reise seg og trippe ut. 8D* -PUUUUS? *Hoppe rundt og lete.*
Rion:
*Se på henne.* *Rynke pannen.* -At hun..? |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 11:12 pm | |
| Doll: ...Veeent! >: *Reise seg opp* *Trippe etter* *Ta hånden hans* Pusekatt? *Se på han*
Lunatica: *Skjære en grimase* Hun har aldri vært helt alene hos noen andre før... *Stillhet* Eller vært hos noen andre i det hele tatt.
Mra: *Se på henne* *Sukke lavt* Josephine er der, og hun er vandt med barn. Jeg vil virkelig tro hun er trygg hos dem. *Strekke seg* Dessuten har hun jo Anthon, og. *Trylle vekk tingene fra bordet =3=* |
|
 | |
Julie
 | Tema: Re: Natten... Så Grusom 49 Tir Jan 19, 2010 11:36 pm | |
| Anthon:
*Smile.* *Nikke.* -Hun heter Poof. *Lul oppfinnsomt.* *Hoppe ned.* -Pappaaaa?
Lawrence:
*Leseeee. Lesebriller ftw.* -Mhm? *Se på han.*
Anthon:
*Skakke på hodet.* -Hvor er Poof?
Rion:
*Se på Mra.* *Srsface.* -Seriøst. De er MONDAROER. *o^o !!!* |
|
 | |
|