|
|
| Av | Innlegg |
|---|
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 1:48 am | |
| Aerona: *Smile for seg selv 8D* *Klemme han intill seg* *Stryke han over hodet* *lul ma bitch. <3*
Mushy: *...What about a kissu lul. =3=*
Shaedow: *Se seg rundt* *Sukke lavt* *Følge etter Will* *Stoppe opp* *Se mot teselskapet* ...Hvor dro de andre hen?
Smearen: *Studere hånden hennes <__<* *Se på henne* *Smile sinnsykt* *Sette seg nærmeree >:* *Rekke henne hånden* *Se på alle arrene og stingene eller wtf. 8D*
Richard: *Sukke lavt* Ta det med ro, luv. Det går bra... *Stryke henne over ryggen* *Tørke vekk tårene hennes* *Se på henne* *Svelge* *Reise seg forsiktig opp* Kom, hun, du må få vasket vekk alt... *Stillhet* ...Giften? *Rynke på pannene* *Studere det store kjøttsåret på halsen hennes D:* |
|
 | |
Edward
Posts: 1208 Join date: 29.09.2009 Age: 15 Location: Pudding-gudens kirke~
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 1:54 am | |
| Alice:
*Yes please <3 =3=*
Helia:
- Takk takk~ *Smiler* *Sette på plass hånden* *Se på han* *Studere han* - ... Pen. *Flirer* *HELIA ER IKKE FLINK MED ORD OKAYYYY xD*
Valencia:
*Ser på han* *Smiler svakt* *Nikker sakte* - Mhm... *Rører såret såvidt, men merker at det gjør vondt, [TAKK FOR DEN, ARNE] så fjerner hånden kjapt lul D:* - Uhm... hvor? |
|
 | |
Julie
Posts: 7230 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Barske Tromsøland~
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 1:56 am | |
| Vlad:
*Se på henne.* *Smile.* *Klemme seg inntil hennes VAKRE BRYST.* *Sukke.* *Lukke øynene.*
Will:
*Rynke pannen.* *Se rundt seg.* *Trekke på skuldrene.* -De har dratt hjem antar jeg. *Se på henne og smile.*
Damian:
*ÅJODA, I CAN HAS RICHARD.* *Gå rundt i gangen.* R; Richaaard~? |
|
 | |
Mra

Posts: 7721 Join date: 28.09.2009 Age: 17 Location: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:02 am | |
| Aerona: *Ehehee~<3* *Dra fingrene gjennom håret hans* *Sukke tilfreds* *Legge seg bedre til rette*
Shaedow: *Rynke svakt på pannen* Åh... *Se seg rundt* *Smile svakt* *Se på Will* *Trekke seg intill han* *Hug plz lul. <3*
Mushy: *LUL WUT.* *...Uhm der kom den dype samtalen til en slutt* *Studere ansiktet hennes. >:*
Smearen: *Se på henne* *Smile sinnsykt. Og forførende! >:* *Sette seg eenda nærmere* Takk, hun'. *Lul wut skal han si Mon da eller.* *Ta tak i håndleddet hennes* *Studere hånden* Hvordan fester man den her? T_T
Richard: *Høre Damian* *Svelge* *Se på såret hennes* *Dra henne med inn på badet* Ved halsen din. Altså, jeg vet at...voldtekt er, vel, voldelig, men... *Se på alle sårene* ....Det ser jo mer ut som en grusom form for tortur. *Sette henne ned på en stol* *Dra frem klokken* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:09 am | |
| JEG GIDDER IKKE Å LOGGE PÅ MIN BRUKER SÅ DHKJSHKJSHSSD BARE SE PÅ ROLLENAVNENE SÅ SKJØNNER FOLKA HVEM SOM SKRIVER K?
Vlad:
-Mhh. T^T *Legge seg på henne. 8D*
Will:
*Stillhet.* *Smile svakt.* *Stryke henne over hodet.* *Klemme.*
Damian:
*I CAN'T HAS ANSWER.* ... RICHAAAARD~? *Surre rundt.* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:10 am | |
| Alice:
*Studere ansiktet hans også, tenk 8D <3*
Helia:
- Sånn her. *Tar tak i hånden hans med hennes ledige hånd og... fester hånden xD* *Nomnomnom delikate lyder av ben og knokler som gror sammen <3* *Ser på han* *Smiler søtt og uskyldig woot 8D*
Valencia:
- En kan vel kalle det noe slikt noe... *Sukker* *Ser på han* *Ser på klokken* - ........ o_o? |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:15 am | |
| Aerona: ...T^T *Moseklemme eheh. 8D*
Shaedow: *Se på han* *Smile varmt* *Kysse han lett~* *Ta hånden hans igjen 8D* *Poffe dem opp til...te-bordet lul.*
Richard: *Se på henne* *Smile svakt* *Stille inn klokken til...før hun fikk alle skadene~ 8D* *Legge fra seg klokken* Slik, de vil helbredes snart. *Kysse henne på pannen* Du må bare ha meg unnskyldt, luv, jeg må bare si ifra til Damian at jeg er...opptatt. *Snu seg og gå ut av badet lul8D* *Gå ut døra til soverommet* *Se rundt seg* R: Damian?
Smearen: *Stillhet* *...Lul I just know u got turned on nao, Arne.* *Se på henne* *Flire sinnsykt* Du har ikke vurdert å fikse det der permanent? *Sette seg heeelt intill henne. >>>:*
Mushy: *Beundre ansiktet hennes for tenk! <3* *Smile svakt, lul.* *...Åh Mushy just kiss her goddamnitttt.* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:20 am | |
| Vlad:
o^o *Får ikke puste. >>>:*
Will:
*Se på henne.* *Smile.* -Te? *Skakke på hodet.*
Damian:
*Få øye på han.* *Smile stort.* -Richard! *Gå bort til han.* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:22 am | |
| Valencia:
*Nikke sakte og late som hun forstår alt. Fordi hun er BARSKKK.* *Se etter han~* *Lene seg tilbake* *... Forvirra, lul D:*
Helia:
*'COURSE HE DID <3* *Se på han og være litt sånn "lulwut jeg liker å sitte inntil folk hihihihi<3" 8'D* - Jooo, jeg har det... um, jeg vet bare ikke helt hvordan. *Kniser, kehehe 8D*
Alice:
*OMG MUSHY KISS ME NAAOOOO <3* *Oh lul 8D* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:26 am | |
| Aerona: *Se på han* *Le smex. Og meget ondt. >:* *Slippe han og skumpe han forsiktig av seg~* *Legge seg intill han* *Lukke øynene 8D*
Shaedow: *Se på han* *Smile* Mhm. *Trylle frem te-kopper og kanne og sukker og all that stuff. 8D* *Helle i te til han~*
Richard: *Se på han* *Smile svakt* *Se ned* Uhm, Damian... *Tenke* Jeg er litt opptatt nå....Valencia kom nettopp tilbake full av skader, så...ja. *Se på han* *Se inn døra*
Mushy: *Lene seg nærmere lul. >:* *....Kissu~* *...SJHJHAKØJØ lul. <33333*
Smearen: *Se på henne* *Flire sinnsykt* Det er da ikke så vanskelig.... *...selvom jeg helst bare vil rive deg i fillebiter lul. <3* *Studere..........armen hennes. 8D* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:32 am | |
| Vlad:
*Se på henne.* *Smile.* -G'natt. *Legge seg med ryggen til og sovne! 8DD*
Will:
*Smile.* *Drikke te lzm. =3=*
Damian:
*Stillhet.* -Men... du hjalp henne vel ikke? *Rynke pannen.* -Var ikke hun utro eller noe? *Skakke på hodet.*
Rion:
*KAY LET'S HAVE A FYLLEFEST.* *Slippe Lunatica.* ... Hvem trenger vi for å ha litt sånn.. party in da house liksom? *Lul så smart.* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:33 am | |
| Alice:
*OH EM GEE LULZORSSSS* *Neeeida, hun blir så glad så <3* *Rødme. En del <_<* *Kysse tilbake, fordi, HALLO, hun... er litt drunk. Too much vodka, y'know <3 Neida, men jeg tror hun drakk litt mye rødvin. Litt <_<*
Helia:
*Se på han* - Vet du hvordan man fikser det? *Smiler stort*
Valencia:
*STFU DAMIAN DIN KALDE BETCH. KALDE -FAGGOT-BETCH. FAKTISK.* *... Etter Valencias tankegang, riktignok 8D* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:37 am | |
| Aerona: ...T^T *Legge seg helt intil ryggen hans, oh lol. <3* *Klemme han bakfra~* *Sovnee. 8D*
Shaedow: *<3*
Richard: *Rynke på pannen* *Riste sakte på hodet* Hun ble voldtatt.
Lunatica: *Stillhet* ...Fest? *Oh lol* *Tenke* *Se mot herskapshuset* ...Jeg vet ikke. First off; Hvor? *Se på han* ....Og vi må vel ikke ha så mange? >: *Hallooo, hun vil ikke at Rion skal ende opp på et soverom med 5 andre billige jenter. >:*
Mushy: *Oh lord. <3* *Kyssee~* *Legge armene halvveis rundt henne. Forsiktig. Meget forsiktig.*
Smearen: *Glise sinnsykt* Voodoo, mon'. *Legge en arm rundt henne/lene den..bak henne eller wtf. 8D* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:42 am | |
| Vlad:
*Snorkegris. <3*
Damian:
*Se på han.* *Stillhet.* ... Er du sikker på det? ¨' ¨'
Rion:
*Ahahahaha. <3* *Se på henne.* *Le.* -Vi har det i herskapshuset såklart. Alle er invitert. *Stillhet.* -Untatt Mra. '¨ '¨ |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:43 am | |
| Helia:
- Voodoo? Hva er deeet? *Skakke på hodet*
Alice:
*Lul drunktiem <3* */Kyssetiem <3* *Uhhrr, kysse og... holde delvis rundt han, tror jeg <_<?* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:46 am | |
| Aerona: *Sove. <3*
Richard: *Sukke lavt* Temmelig sikker. Jeg tror ikke hun ville gått med på noe -så- dødelig, hele kroppen hennes var helt... *Se ned* *Skjære en grimase*
Lunatica: *Se på han* *Svelge* *Se ned* *Tukle med blondene på skjørtet* Men... *Skakke svakt på hodet* Mra finner definitivt ut av det, med en eneste gang, og da får Don vite det innen kort tid... *Stillhet* ....Og jeg vil muligens få sparken....
Smearen: *Flire sinnsykt* En slagsss....magi. *Rette på strikken til dread'sa yo. =3=* *Se på henne* *Smile sinnsykt*
Mushy: *Kysse big tiem skal jeg si deg. <3* *...Nei.* *Når skal de komme lengre enn kyssinng?!!??!1 >:* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:49 am | |
| Damian:
*Se på han.* *Svelge.* -Så du dumper henne ikke?
Rion:
*Se på henne.* *Stillhet.* -Hos meg da..? *HERREGUD HAN ER SÅ SMART. <3* |
|
 | |
Edward
 | Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:51 am | |
| Helia:
- Oooh, det høres kjempegøy ut ^^ ! *Lul naive lille pike.* - Tror du... tror du at du kunne fikset det? Bare hvis det er greit da ~ *Smiler så sjarmerende og søtt hun kan lul 8D Lolipower ftw <3*
Alice:
*NUH fordi begge er drunk yay <3* *... De kan... kose. Eller noe sånt <_<* *Uhuhuh, kysse 8D* *Ikke helt i riktig forstand o mai o3o* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:54 am | |
| Richard: *Se på han* *Riste på hodet* Nei, nei, slettes ikke.
Lunatica: *Rynke på pannen* *Se på han* Hos deg? Faren ditt sitt hus? Da finner han det ut ganske fort...
Smearen: *Se på henne* *Flire sinnsykt. Og ondt. >:* Selvfølgelig... *Stryke en finger langs pulsåren hennes. Den ved halsen altså. 8D*
Mushy: *Kyssee~* *Holde helt rundt henne, ehehehe. <3* |
|
 | |
Mra

| Tema: Re: Natten....Så grusom 47 Søn Des 06, 2009 2:58 am | |
| Damian:
*Se på han.* *Bite seg i leppa.* *Smile stramt.. og falskt.* -S-så flott.
Rion:
*... Tardstillhet.* ....... Jammen.. *Tenke leeeeenge.* -Hvor skal vi ha det da? >': |
|
 | |
|